Podsumowanie wiosennych TMiD 2023
Udane zakończenie Targów Mieszkań i Domów!
Warszawska edycja Targów Mieszkań i Domów była ostatnią na trasie niezwykle udanego wiosennego sezonu targowego Nowego Adresu, w ramach którego odbyły się 4 odsłony wydarzenia. Na targowej mapie Nowego Adresu znalazły się: Gdańsk, Kraków, Poznań i Warszawa. W imprezach wzięło udział blisko 150 wystawców: deweloperów, pośredników, firm budujących domy, instytucji finansowych i firm z branży wykończenia i wyposażenia wnętrz. Silną grupę uczestników imprezy stanowiły firmy oferujące możliwość zakupu nieruchomości poza granicami kraju: w Hiszpanii, Grecji, Czarnogórze i na Cyprze.
Szeroki przekrój wystawców, bogaty program merytoryczny, atrakcje przygotowane przez uczestników oraz zapowiedzi uruchomienia nowego rządowego programu Bezpieczny Kredyt 2% spowodowały, że targi zostały odwiedzone przez tysiące zwiedzających.
Do dyspozycji gości oddano łącznie aż 9 sal seminaryjnych, a każda z nich pękała w szwach- oznacza to, że po chwilowej stagnacji kupujący powrócili na rynek i są głodni wszelkiej wiedzy, która pomoże im podjąć właściwe decyzje. W Strefach Zakupu odbyły się prelekcje na tematy związane z umowami deweloperskimi, bezpieczeństwem zakupów na rynku nieruchomości, zakupem pod wynajem czy współpracy z architektami. Strefy Finansowe zostały właściwie zdominowane przez tematy dotyczące aktualnej sytuacji na rynku kredytów hipotecznych w kontekście programu Pierwsze Mieszkanie. Niezwykle trafioną nowością na targach warszawskich była Strefa Inwestycji Zagranicznych, w której specjaliści lokalnych rynków opowiadali o zawiłościach i zaletach zakupu mieszkań i domów w Hiszpanii, Turcji, Grecji, Włoszech i na Cyprze.
Poza salami seminaryjnymi zwiedzający mogli liczyć na pomoc specjalistów w Strefach Porad.
Licznie odwiedzane przez zwiedzających i wystawców były przygotowane w kooperacji z miastami Strefy Miejskie. Miasto Gdańsk, Miasto Gdynia, Miasto Poznań i Miasto st. Warszawa prezentowały oferty sprzedaży i najmu miejskich nieruchomości, a także prezentowały plany pod względem rozwoju miejskiej infrastruktury.
Targi Mieszkań i Domów wracają jesienią. Przez 4 następujące po sobie jesienne weekendy odbędą się kolejne edycje tego lubianego przez wystawców i zwiedzających wydarzenia. Nowością na naszej mapie targowej jest połączenie Targów Mieszkań i Domów w Warszawie z Targami Nieruchomości Inwestycyjnych INRE.
Targi Mieszkań i Domów odwiedziły tysiące klientów. W dużej części byli to młodzi nabywcy poszukujący swojego pierwszego mieszkania oraz młode pary poszukujące nowego lokum dla powiększającej się rodzin. Aby zrealizować mieszkaniowe marzenia, w większości przypadków muszą skorzystać z kredytu mieszkaniowego. Dowodem na to były tłumy słuchaczy na seminariach targowych związanych właśnie z finansami.
Nową grupą zwiedzających stały się osoby poszukujące alternatywnego sposobu lokowania nadwyżek finansowych w nieruchomościach inwestycyjnych polskich i zagranicznych.
WYSTAWCY
Nasze imprezy targowe były swoistym otwarciem mieszkaniowej wiosny, zwiedzający poznali bogatą ofertę mieszkaniową i branż pokrewnych w celu poszukiwania wymarzonego domu. W imprezie wzięli udział nie tylko deweloperzy oferujący inwestycje mieszkaniowe czy domy, ale też firmy budujące na działkach klienta a nawet firmy oferujące ziemię, pośrednicy nieruchomości, a także przedstawiciele rynków zagranicznych. Nie zabrakło wystawców z branż wykończenia i wyposażenia wnętrz.
Podział wystawców wg. branż
ALBUM TARGOWY
Targi Mieszkań i Domów oddają do Państwa dyspozycji wiele form promocji i reklamy podczas Targów. Dbamy również o to, by informacja o ofercie znalazła się w domach Państwa potencjalnych klientów. Jest to możliwe dzięki publikacjom towarzyszącym targom – ALBUMOWI TARGOWEMU. Pojawiają się w nim m.in. dane teleadresowe wystawców, prezentacje inwestycji i mapa ich lokalizacji, a także ciekawe kupony rabatowe.
Dzięki swej zawartości i wysokiej jakości druku ALBUM TARGOWY stanowi cenne, pomocne źródło informacji, a jego żywotność gwarantuje, że Państwa oferta żyje w domach potencjalnych kupujących jeszcze długo po targach. Łącznie podczas wiosennych edycji Targów rozdystrybuowaliśmy 16 tysięcy egzemplarzy Albumu.
Kampania reklamowa
Strategia marketingowa targów oparta jest na wieloletnim doświadczeniu i sprawdzonych kanałach. Prowadzimy kampanie online w Google, Facebooku, Instagramie i na stronach internetowych. Wydarzenie promujemy na serwisach MTP, prowadzimy wysyłkę newsletterów do baz własnych oraz korzystamy ze wsparcia partnerów i patronów Targów Mieszkań i Domów.
PODZIĘKOWANIA
Od lat w organizacji Targów Mieszkań i Domów wspierają nas kluczowe dla branży instytucje i media. Dzięki współpracy z nimi możliwe jest zaplanowanie efektywnej kampanii promującej Targi oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszych imprez.
Partner Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu
Patroni Medialni i Współprace